Ladies, stop getting seduced by pickup artists

Remember my recent post about this stranger who sent me a rude Facebook message? If you haven’t read it, go read it here first.

I think Solomon Yeow read my blog because I just got another message from him!

Here’s the original message together with the new message (which I received an hour ago):

OMG. Faint.

I went to check out his profile again. It seems like he has deleted all his profile info (except basic details) and all Facebook apps.

I guess he didn’t like my readers making fun of his words.

Actually, I should give him props for taking it in his stride and not getting all upset with me for creating all that negative publicity for him.

He’s a jolly good fellow and all that.

But now, I want to highlight some links that my readers shared with me, which kinda sheds light on this subject.

K shared this link. It’s a page on this site called Art of Seduction (OMG), which lists a few choice messages you should send to females who put up personal ads in places like dating websites.


Solomon Yeow copied two of these messages wholesale and put them into his message to me.

Well, what the hell is going on here?

So, some dodgy con artist is teaching guys around the world to be rude, arrogant pricks? Pardon my language. Now I’m not pissed off with Solomon Yeow anymore. I’m pissed off with these stupid so-called seduction gurus.

They’re making the world a worse place than ever!

Stan alerted me to this book called The Game by Neil Strauss, which supposedly spreads more of such evil around the world.

(Stupid Stan, stop reading these books!! :P)

Noctalis blogged about my post on Solomon Yeow and presented some research results on the subject.

He found a forum thread in which people discussed the efficiency of rude pickup lines.

I was terribly shocked to see all that.

So, Solomon Yeow wasn’t acting on his own accord. He was rude because he was taught that being rude will get him the chicks.

O-M-F-G.

After learning that, I just kinda felt sorry for him.

But then, now, with his new message, I don’t know what to think anymore.

His new message is as arrogant as his first, although not as rude. I wonder if he picked that up from somewhere, too?

No, I’m not going to reply him. Anyway, he’ll get to read my thoughts here since he’s reading my blog, apparently.

Guys around the world, please stop being jerks just because some lame “gurus” tell you that it will get you girls.

I have no doubt that there are self-loathing, depressed girls who will fall for your lines, but what kind of person would that make you, to prey on weak-minded individuals?

How can you face yourself in the morning?

One day, you’re gonna have a daughter who will herself be a target to lame PUAs.

And, ladies, wise up and stop falling for rude, arrogant men.

Goodness me.

This is what you get when you diss a blogger

People should know better than to diss bloggers in an era when nothing is private anymore.

I got this crap message in Facebook yesterday from some insolent jerk who’s full of himself. So, like, since we’re in the Internet age, I get to share the message with all my readers! How lucky for you!

How not lucky for this pompous jackass.

Here you go.

[wtf msg]

WTF… roflage.

I’m full of curiousity now as to which part of my Facebook profile suggests that I’m “poor, desperate and lonely”.

Well, alright, I’ll have to admit to being poor as a churchmouse. But it looks like the desperate and lonely one is you, you weirdo. Why else would you be spending all your time checking out random women’s profiles on Facebook?

And why should I even tell someone as rude as you anything?

Do I even care whether you think I’m interesting or not?? Yawn.

My profile pciture. How in the heck does it look like anything taken in a Glamour Shot studio?

This is my current Facebook profile picture:

[my profile]

Notice the dodgy background? You go find me a studio anywhere in the world that looks like that.

Moron.

This nutcase seems to have a fetish for sweaty women working out. I wonder if he also spends his days voyeuring at the gym.

Eew, the very thought.

Maybe he meant to be ironic. Maybe he thinks he’s being really witty and clever and humorous and girls just dig that kind of talk, OMG!!! If that’s it, OMGOMGOMG he needs some serious help.

I don’t think he’s very smart at all.

Here’s his profile. Feel free to help him.

[random idiot]
(Click to enlarge)

Or not.

*snigger*